Termékeink      Dísznövény lexikon      Vendégkönyv      Apróhirdetések      Állásajánlatok      Partnereink      Nagykereskedelem       Vállalati szolgáltatások
RO | SK | DK | IT | RU | FR | DE | EN
AkciókHírekBestseller ajánlatokÁruházi szolgáltatásokOázis MagazinKerti tippek
 

Vendégkönyv

Vendégkönyvünkbe várjuk kérdéseiket, javaslataikat a honlappal, cégünkkel kapcsolatban. A lila keretes mezők kitöltése kötelező. A biztonsági kódot kérjük másolja a kód melletti mezőbe.
Név  
E-mail cím  
Tárgy  
Szöveg  
Biztonsági kód   A biztonsági kódot másolja be az  ELLENÖRZŐ mezőbe
 
Hozzászólások
Merre menjek??
Ha már a Deákon van én inkább a Kõbányai Oázist javaslom. 9-es busszal átszállás nélkül lehet eljutni hozzánk. Az "Egészségház" megállónál kell leszállni, mi egyben az Oázist is jelenti. Ha mindenképp ragaszkodik a soroksári Oázishoz, akkor a 2-es vilamossal kell a Lágyményoi hídig, onnan pedig a Dunaharaszti HÉV-vel a Torontál utcáig elmenni. Inne egy 4-500 méteres séta a Meddõhányó utcán az Oázis.
#401   Oázis Kertészet   2005-07-02 21:00:07
Merre menjek??
Ha már a Deákon van én inkább a Kõbányai Oázist javaslom. 9-es busszal átszállás nélkül lehet eljutni hozzánk. Az "Egészségház" megállónál kell leszállni, mi egyben az Oázist is jelenti. Ha mindenképp ragaszkodik a soroksári Oázishoz, akkor a 2-es vilamossal kell a Lágyményoi hídig, onnan pedig a Dunaharaszti HÉV-vel a Torontál utcáig elmenni. Inne egy 4-500 méteres séta a Meddõhányó utcán az Oázis.
#400   Oázis Kertészet   2005-07-02 15:29:36
Merre menjek??
Kérem szépen, mondják meg, hogyan jutok el a soroksári üzletbe a Deák térrõl BKV-val? Az útvonaltervezõ csak éjszakai járatokat ír ki. :(( Nem szeretnék emiatt lemaradni a hétvégi akcióról! :(
#399   gabi   2005-07-01 23:25:55
Nem találom...
Az, hogy valami nincs a honlapon, nem jelenti azt, hogy az áruházakban sincsen. Sõt, inkáb a honlapon ne legyen valami, mint az áruházakban. Aki már járt nálunk, az tudja, hogy messze nem az egész választékot ismertetjük weboldalunkon, csupán egy kis ízelítõt adunk. biztosan fog tatlálni a hétvégén Ficus binnendijkiit, és bár nem mondanank túl jó idõt 26-28 % kedvezményre mindenképp számíthat!
#398   Oázis Kertészet   2005-06-30 10:48:56
Houttuynia Cordata Chamaeleon
A Houttuynia Cordata Chamaeleon vagy más néven kaméleonnövény érdekes színû (féhér, lila, bordó, sötétzöld), tarka leveleivel hívja fel magára a figyekmet. Ázsiában gyógynövényként is ismert, az európai dísznövény forgalomban csupán néhány éve van jelen. Évelõ növény, 40-50 cm magasra nõ meg, a fagyokig megtartja leveleit. Félárnyékos, párás helyet kedvel, óvjuk a tûzõ naptól.
#397   Oázis Kertészet   2005-06-30 10:45:11
Nem találom...
...a honlapon a Ficus binnendijkiit. Azt szeretném megtudni, hogy hétvégén lehet-e majd kapni a kõbányai üzletben. Kis méretût keresek. Köszönöm a választ. :)
#396   Hold   2005-06-30 08:15:32
Houttuynia Cordata Chamaeleon
Mit lehet tudni erröl a Houttuynia Cordata Chamaeleon növényröl? Örökzöldek a levelei?
#395   Panni   2005-06-29 20:03:13
Siderasis fuscata
Nem találtunk magyar nevet a Siderasis-hoz. Sajnos meg kell elégednünk a latinnal vagy az angol "Camel plant" szószerinti fordításával, de a teve-növény nem hangzik túl jól. Elég kényes szobanövényként tartják számon, a legtöbb kertészetben nem vagy csak nagyon ritkán kapható. Alapvetõen terráriumi növényként tartják számon. A meleg fényes helyet kedveli, de óvjuk a közvetlen napsütéstõl. A földjét gyakorlatilag szárazon lehet tartani, egy-két hetet is elvan víz nélkül. Locsolás helyett érdemes 3-4 naponta párásítani. A levélcsavarodásnak a tûzõ nap, a tartós szárazság és a tápanyaghiány lehet az oka, hogy melyik, azt Önnek kell kikísérleteznie!
#394   Oázis Kertészet   2005-06-27 11:07:45
Siderasis fuscata
Tisztelt Oázis! Kérdésem a következõ: Siderasis fuscata-t (van-e magyar neve, és ha igen, mi?)tudomásom szerint árnyék/félárnyékban kell tartani, kb. hetente csak a földjét locsolni. Ehhez képest az én példányom láthatóan nem érzi jól magát, pedig nincs napon, nincs túllocsolva, sem kiszáradva, a levele már szinte furulyázik, mintha egy hónapja nem kapott volna vizet, sárgul. Lehet, hogy melege van? (Budapest, belváros, tetõtér). Megköszönném, ha adnának valamilyen tippet, mit lehet csinálni vele, a szívem szakadna meg,ha elpusztulna.
#393   Judit   2005-06-25 17:16:37
felvilágosítás
A Zamioculcas zamiifolia egyéb fellelhetõ magyar nevei: Zammia, Gyompálma, Big Brother növény, ZZ-pálma, ZZ-növény, Szukkulens filodendron. De természetesen felvesszük szótárunkba az "agglegény virág"-ot is!
#392   Oázis Kertészet   2005-06-24 16:32:43
csillagfürt
A csillagfürt (Lupinus) könnyen szaporítható és majdnem minden helyen megél. Hosszúra nyúló virágaival minden évben megörvendezteti a virágok kedvelõit. Késõ tavasszal, kora nyáron szinte minden kertben megtalálható az égbe meredõ virágzatú növény. Ebben az idõszakban javarészt csésze- vagy kör alakú virágzattal rendelkezõ virágok vannak a kertekben, így a változatosság megõrzése végett mindig jól mutat a hosszúkás csillagfürt, amely akár egy méter magasra is megnõ. Ideális esetben különösen egzotikus hatást keltenek. A csillagfürt virágai sokféle színûek lehetnek a rózsaszíntõl kezdve a sárgán keresztül a fehérig bezárólag.A csillagfürtöt érdemes kis csoportokba ültetni, mivel nemcsak látványában szebb így, hanem a virág is jobban érzi magát. A legjobb, ha a korán és késõn virágzó típusok vegyesen megtalálhatóak ezekben az ágyásokban, hiszen akkor május közepétõl július végéig mindig virágzik egy-két növény. Fontos, hogy mihelyst levirágzottak, azonnal le kell vágni a virágot, mivel ha rajta marad az elszáradt virág, akkor csak gyengül a növény.
#391   Oázis Kertészet   2005-06-24 16:24:48
felvilágosítás
Kedves Oázis! Én azt hallottam, hogy a "zámia" magyar neve, agglegény virág.
#390   Emresz Nelli   2005-06-24 11:09:07
csillagfürt
Tisztelt Oázis! A magról idén vetett csillagfürt vajon mikor fog virágozni?
#389   Borcsi   2005-06-23 15:54:02
menekülés
Bizonyára ismét a vevô téved, hiszen bizonyára ô a félôs, ellenben a maguk derék és rendkívül bátor kollégáikkal, aki döbbenetében inkább nem szólt. Köszönöm, megértettem.
#388   a kérdezôs   2005-06-23 10:21:13
meneküljetek
Meg kell cáfoljam állítását, mivel tudomásunk szerint kollágáink egytõl egyig bátor kertészek és nem menekülnek el a vásárlók elõl! Miért tennék? Úgy vélem Ön félreérthettte a helyzetet, ha mégsem, kollégám nevében is elnézést kérek! Természetesen van rá mód, hogy akár azonnal, a helyszínen is jelezze, ha nincs megelégeve a kiszolgálással. A \\\"menekülõ\\\" kollégát kérje meg, hogy szeretne beszélni a telepvezetõvel. A telepvezetõk általában rendkívül bátor emberek, az õ hatáskörük orvosolni az ilyen problémákat!
#387   Oázis Kertészet   2005-06-21 12:06:15
meneküljetek
Tisztelt Oázis Kertészet! Körülbelül 15 éve vásárolok önöknél. Elég gyakran megfordulok áruázaikban, és a széles kínálatból kiindulva sokszor keresek ritkábban keresett növényeket. Ez azzal jár, hogy kérdeznem kell kollégáiktól. Sokszor pedig nincs a növényekre kiírva a neve, ill. színe. Ilyenkor is kérdezni kényszerülök. Az elmúlt héten ismét jártam Önöknél keserûfüvet keresve. Épphogy meglátott egyik kolléganôjük felvisított társainak:"Ajaj! Meneküljetek!"- célozva ezzel rám. Csak ebben az évben 200 000 Ft értékben vásároltam Önöknél. Valóban így kell törzsvásárlókat fogadni? Érdeklôdve várom válaszukat.
#386   a kérdezôs   2005-06-21 11:46:03
pálmafa
Tisztelt Oázis Kertészet! Szeretnék érdeklõdni azzal kapcsolatban, hogy Önök árúsítanak-e télálló, kiülthetõ pálmafákat, pl.: Jubaea chilensis, és ha igen akkor milyen méretben, hány évesek és mennyibe kerülnek. Köszönettel: Kõnig Tibor
#385   Kõnig Tibor   2005-06-20 15:47:49
kristályvirág
A Delosperma (kristályvirág) fajták rendre megtalálhatóak az Oázis Kertészetekben. Az évelõ növények közt kell õket keresni. Alacsony növésû, száraz, napos helyet kedvelõ növény. Jól tûri, sõt igényli a homokos talajt. Májustól júniusig, védetteb helyen júliusig virágzik.
#384   Oázis Kertészet   2005-06-20 12:39:06
Tisztelt Oázis! Kristályvirágot keresek már elég régóta,és szeretném megkérdezni, hogy Önöknél van-e ilyen növény?Köszönöm. Dizo
#383   dizo   2005-06-17 15:53:30
Pinea fa
Az Oázisokban természetesen lehet Pinus pinea-t (mandulafenyõ) kapni.
#382   Oázis Kertészet   2005-06-11 17:37:14
Pinea fa
Tisztelt Oázis! A Cote d Azur jellegzets fenyõfaféléje a Pin/Pinea,amelyet szeretnénk itthon megvásárolni.Van-e Önöknél? Üdv/Szép Ferenc
#381   Szép Ferenc   2005-06-11 14:00:23
Rózsa
Nagyon kevés (és sajnos igen leválogatott) szimpla virágú futórózsánk van. Ennek oka, hogy a legtöbben a teltvirágút keresik az utóbbi években, így kertészetink nem vagy csak nagyon keveseket rendelnek. A szezon elején jobb eséllyel keresett volna nálunk rózsát. Érdemes volna egpróbálkozni a 2-2,5 m magas, karóra futtatott fajtákkal, melyek szintén sokáig virágoznak.
#380   Oázis Kertészet   2005-06-06 11:45:14
mangó növényt lehetséges?
Kedves Mosoly! Ugyan a dísznövény-kertészetek nem foglalkoznak ilyesmivel, de már hallottunk olyat, hogy valaki sikeresen szaporított magról mangót (Mangifera indica) és egyéb déli-gyümölcsöket! Minden ilyen növény esetében más-más igényekrõl kell beszélnünk sõt a magról való szaporításnál még a magok egyéni életképessége is változhat! Ami viszont biztos: 1. Tõzeges földbe kell ültetnünk a magokat! 2. Legalább 30-40 magot vessünk el, cserepenként 3-4-et. Néhány cserepet világosabb, meleg; megint néhányat árnyékosabb hûvösebb helyen tartsunk. 3. Amíg nemjelenik meg az elsõ növénykezdemény, ne tápoldatozzuk! 4. Ne öntözzük agyon a földet, inkább csak enyhén legyen nedves! 5. Világos, helyen de ne tûzõ napon tartsuk a cserepet. 6. Télen egészen biztosan bent kell tartanunk. 7. Nem valószínû, hogy az ílyen körülmények közt éldegélõ mangó valaha is termést hozzon (pl. banán, mely nagyon jól érzi magát a lakásbam, de termést nem hoz soha). Azért sok szerencsét kívánunk!
#379   Oázis Kertészet   2005-06-06 11:11:31
Rózsa
Jó napot! Szimpla virágú futórózsát keresek.A meddõhányó u. -i üzletükben,és a Kõbányai útiban nincs.Szokott lenni ilyen rózsa?Hol keressem?
#378   Anna   2005-06-06 10:34:16
mangó növényt lehetséges?
szép napot! szeretném megkérdezni,hogy a mangó magjából lehet növénykét nevelni? most vizbe tettem. esetleg földbe kéne elültetnem? köszönöm! Mosoly
#377   Mosolyrend   2005-06-06 09:34:23
sivatagi rózsa
Kedves Andrea! Az Oázisokban is csak ritkán leht Adenium-ot (sivatagi rózsa) kapni, mivel sajnos nem túl népszerû, kényes növény. Általában az ajándékozási szezonok (nagyobb névnapok, Anyák napja, Valentin nap, stb.) alatt szokott lenni 2500-3000 Ft-os áron. A hétvégi, "Nyári forróság-hûsítõ árak" akciónkban az állatkerti pavilon nem vesz részt, mivel az ottani hely szûkossége miatt nem tudnánk megfelelõ áruválasztékot biztosítani. Érdemes tehát a legnagyobb hõségben valamelyik kertészetünkbe ellátogatni, így akár 30-32 százalákkal olcsóbban vásárolhat!
#376   Oázis Kertészet   2005-06-01 12:35:06
sivatagi rózsa
Tisztelt Hölgyem/Uram! Sivatagi rózsát keresek, érdekelne hogy az Önök kertészetében kapható-e és kb. milyen áron? A hétvégi akciós ajánlatuk az Állatkerti áruházban is érvényben van?
#375   Andrea   2005-06-01 10:41:21
kültéri virágok
Tisztelt érdeklõdõ! Az Oázis Kertészetnek több teékenysége is érintett lehet kérdésében: a kültéri dísznövénydekoráció kivitelezésében a Kertépítési ágazat (Zsiska Andrea t.:20/2193484), a dísznövények szerzõdéses ápolásában pedig A Dísznövényápolási ágazat (Waktor Attila t.:20/9193268) lehet segítségére. Mi mindenesetre továbbítjuk levelét a kollégáknak, akik felkeresik Önt és majd a helyszíni szemlék után tudnak Önnek szakmai tanácsadást és árajánlatot adni.
#374   Oázis Kertészet   2005-05-31 16:13:59
keresés
Tisztelt Címzett! Már az egész országot körbeérdeklõdtem, de sehol nem kapok futószegfût. Évek óta keresem, hiába. Tudnának segíteni? Köszönettel Kertbarát
#373   Schäffer Ágnes   2005-05-31 07:19:45
kültéri virágok
Tisztelt Hölgyem/Uram! Bevásárlóközpont kültéri dekorációjához keresünk mutatós, nem túl igényes, idõjárás viszontagságait jól tûrõ virágkat. Gondoltunk a Muskátlira, mely dekorativ és árban is elfogadható, de milyen más növény jöhetne még szóba? Kapcsolódó kérdés: vállal-e cégük növénygondozást nagy tételû megerendelés esetén?
#372   GL Outlet   2005-05-30 13:22:20
havasi ikravirág
Kedves Anita! Valószínûleg egy Arabis alpina "Rosae" (havasi ikravirág) fajtára sikerült szert tennie. A nem túl magas (15-20 cm) növésû évelõ növény április-májusban hozza virágait. A megvetésnek a február, márciusi idõszak a legmegfelelõbb. A napos helyeket kedveli, de ha van egy kicsit félárnyékos,de védett hely a kertben, akkor ott fogja magát legjobban érezni. Öntöznünk a természetes esõvíz mellett nem nagyon kell. Ha nagyon napos helyen van, és nem akar az esõ esni, akkor segííthetünk heti egy locsolással, de szigorúan csak a növény tövénél.
#371   Oázis Kertészet   2005-05-26 16:00:56
havasi ikravirág
Tisztelt Hölgyem/Uram! Minap vettem egy tasak Havasi ikravirág magot,el is vetettem,a gondom az hogy nem tudok semmit errõl a fajtáról.Kérem ha lehetséges írják le nekem,hogy mennyi idõ múlva kell ki,hogy öntözem és milyen helyet szeret,naposat-árnyékosat?Sajnos a neten nem találtam errõl a virágról semmi információt. Válaszukat elõre is köszönöm! Anita
#370   Anita   2005-05-25 23:42:57
novenyvedelem/kancsoka
A tünet nagyon is tetüre utal. Elképzeéhetõ, hogy a tetvek (pl. levéltetû) színe és parányi mérete, miatt nem vesszük észre õket. A Nepenthes (kancsóka) fajták viszont igen érzékenyek a különbözõ vegyszerekre. Érdemesebb volna valamilyen gyengébb, természetesebb, növényi hatóanyagú szerrel (mondjuk Biola rovarölõvel) megpróbálkozni. A rovarölõ elpusztítja a kártevõket, de nem távolítja el a "ragacsos valamit", ezt óvatosan, langyos vízzel moshatjuk le. Ha ez nem segít akkor meg kell kockáztatni valamelyik erõsebb szert, de nagyon ügyelsjünk arra, hogy a növény "száján" belülre ne jusson!
#369   Oázis Kertészet   2005-05-25 12:10:31
Bonsai
Az Oázis Kertészetekben természetesen talál mindent, ami a bonsai-ápoláshoz kell! Mindenütt kaphatóak bonsai tálak, alátétjeik, bonsai-föld, tápoldat. A bonsaiok ugyan nem hajlamosak az "eltetvesedésre", gombásodásra, de a szükséges növényyvédõ szereket is megtalálhatja nálunk. A nagyobb Oázisok a profik számára is kínálnak termékeket: bonsai kés, konkáv metszõolló, kötözõdrót, csatt, jeltábla. Amennyiben ajándékba kívánja a adni, az összes nálunk vásárolt terméket egy dobozba rakjuk és bedíszcsomagoljuk!
#368   Oázis Kertészet   2005-05-25 12:00:45
novenyvedelem/kancsoka
tisztelt hölgyem/uram, egy Kancsókával kapcsolatban kérném segítségüket. nem látok rajta semmilyen tetû félét, vagy gombásodást, viszont kis cukorkristályhoz hasonló ragacsos "valamik" jelentek meg rajta kb egy hónappal ezelõtt. nem tudnának valamilyen tanácsot adni, hogy mit tegyek ez ellen vagy mitõl jöhet ki, mi ez rajta? köszönettel Anikó
#367   aniko   2005-05-23 20:00:20
Bonsai
Ismerõsömnek kersek BONSAI neveléshez szükséges eszközöket-kellékeket. Nem tudom merre érdeklödjek, remélem segíségemre tudnak lenni kérésemmel kapcsolatban. Tisztelettel: Mikó Zoltán.
#366   Mikó Zoltán   2005-05-23 18:07:02
esküvõ
Elõször is szeretnénk gratulálni esküvõtökhöz! Az Oázis Kertészet egyik önálló tevékenységi köre a dísznövénykölcsönzés (további tevékenységeinkrõl a felsõ, SZOLGÁLTATÁSAINK menüpontban olvashatnak). A kölcsönzési tevékenység a Soroksári Oázisban mûködik, minden ilyen igénnyel hozzájuk lehet fordulni, árajánlatot is õk tudnak adni.
#365   Oázis Kertészet   2005-05-23 10:23:32
hoya/2
Akkor már sejtem mi lehet! Amikor a növényeket dugványozással szaporítják, a szaporítóanyag (palánták gyökere és egy kevés föld) könnyen lebomló anyagba van csomagolva. Ez, mint egy picike cserép a növénnyel együtt belelkerül a végleges ültetõközegbe. Elképzelhetõ, hogy a növény, ahogyan növekszik, felemeli a régi "cserepét" így került a felszínre. Szerintem nem érdemes bántani, ha esztétikailag nagyon zavaró, akkor ollóval levághatjuk a kiálló részt. Semmiképp ne húzzuk ki a földbõl, mert valószínûleg a növény gyökerei már átszõtték. Idõvel szét fog magától is foszlani.
#364   Oázis Kertészet   2005-05-23 10:01:26
Augusztusban lesz esküvõnk, és az asztaldíszként arra gondoltunk,hogy kölcsönözni szeretnénk cserepes vörös színû törperózsákat. Van-e erre mód s ha igen milyen feltételek mellett (ár, mikor kellene elhozni s mikor visszavinni, ...)
#363   csincsilla   2005-05-22 19:24:26
Hoya/2
Nem nem! Ez valami papírtekercs, vagy nagyon vékony textil lehet. Olyan, mintha ezzel lenne körbe tekerve a gyökere, vagy töve a növénynek. szerintem is nagyon fura, nem is könnyû eltépni. Ahogy a föld kicsit összetömörödött, úgy bújt elõ.
#362   Hold   2005-05-22 09:22:07
Hoya
Papírszerû dolog!? Mi jól megnéztük sajátjainkat, de a legpapírszerûbb dolog néhány elszáradt levél volt a töveknél. Elképzelhetõ, hogy a növény tövének külsõ burka vált le ilyen formában. Mindenesetre biztosan nem betegség vagy élõsködõ és amíg így van addig jobb nem piszkálni...
#361   Oázis Kertészet   2005-05-21 19:13:13
Hoya
Kb. 1 hónapja vettem a kõbányai üzletben egy leértékelt viaszvirágot, de nem ültettem át. Néhány napja kibújt a földjébõl valami papírszerû dolog, ami körbe veszi a tövét. Mit kell ezzel csinálni és milyen célt szolgál? Mondjuk mostanában biztosan nem fogom macerálni, mert hamarosan virágozni fog, van rajta vagy 10 fürt! :)
#360   Hold   2005-05-21 15:42:09
Pálmák
Pálmamagot nem tartunk, úgy általában nem jellemzõ, hogy szaporítóanyagot tartnánk. Ki méretû pálmafák vannak, hogy mi számít különlegesnek az nehéz lenne körülírni. mindenesetre van nálunk kisebb méretû: Washingtonia, Chamaerops, Areca, Howea, Cycas pálma is
#359   Oázis Kertészet   2005-05-19 16:43:20
Pálmák
Arról szeretnék érdeklõdni, tartanak-e pálmamagokat, illetve különlegesebb pálmafajtákból kicsiket.
#358   Kriszta   2005-05-19 15:16:43
érdekelne
Kakukk! Van pipacs! Papaver nudicaule, sziklakerti díszfajta. Évelõként tartjuk nyilván (magként nem jellemzõ díszkertészetekben) és az Oázisokban is az évelõk közt kell keresni! Szereti a jó sok napfényt és egyáltalán nem vízigényes. Elég olyan helyre ültetni, ahol esik rá az esõ, meg jó sok napfény és biztosan megajándékoz minket jónéhány virággal!
#357   Oázis Kertészet   2005-05-17 19:02:39
Lehet e Önöknél kapni díszpipacsot( Papaver?,)? Ha igen melyik telepükön, köszönettel kakukk
#356   kakukk   2005-05-17 11:12:06
érdekelne
Hol tudok pipacs magot venni, szeretnék ültetni. Hogy kell kezelni, mit szeret kapni, (víz,tápoldat stb...)??
#355   kakukk   2005-05-17 11:00:46
üvegház
Valóban foglalkozunk kis méretû, elõregyártott hobbi-üvegházak, fal mellé építhetõ télikertek forgalmazásával. Ezeket a termékeket a Soroksári Oázis Kertészetben lehet a katalógusból megrendelni. Szoktak raktáron tartani, néhány bemutató darabot is, ezekre biztosan kérhetnek kedvezényes árat.
#354   Oázis Kertészet   2005-05-16 22:05:25
tõrpeorgona
Nem tudunk törpe-orgonáról. Vannak évelõ növények, melyek virágzata hasonlít az orgonáéra, de semmi közük az orgonához. Lehet kísérletezni - a sikert nem tudjuk garantálni - egy orgonatõ ládába ültetésével, de telelteni semmiképp sem kell (ahogyan az igazi nagy orgona is teljesen télálló), esetleg annyit tegyünk meg védelme érdekében, hogy széltõl, hótól védetteb helyre tesszük a ládát.
#353   Oázis Kertészet   2005-05-16 22:00:25
Kávécserje
Természetesen lehet az Oázisban kávécserjét is kapni! Sajnos a teáról mindez már nem mondható el (nem túl látványos növény, nem az a kimondott dísznövény). A kávét rendszerint az 1-2 ezer forintos levéldísznövények között lehet megtalálni. Termést azonban ne várjunk tõle...
#352   Oázis Kertészet   2005-05-16 21:53:38
üvegház
Olyan kérdéssel fordulnék az illetékeshez, hogy olvastunk róla, hogy önök foglalkoznak üvegházak forgalmazásával, de a honlapon nem találtunk ehhez információt. Megköszönnénk tájékoztatásukat! (méret -10m-ig -, esetleg ár).
#351   Francz Réka   2005-05-14 11:11:55
tõrpeorgona
Van-e ládába ültethetõ törpeorgona?..és ha van, télen teleltetni kell?
#350   wieszt ferencné   2005-05-13 12:23:03
sziasztok, érdeklõdni szeretnék, hogy kávé, és tea cserjéket lehet e nálatok vásárolni. köszi
#349   Figura Balázs   2005-05-13 09:21:17
Libanoni cédrus
Természetesen mindegyik Oázisban van cédrus. Általában viszont nem a csemete korú-méretû fákat lehet nálunk kapni. Jellemzõen, minimum 1-1,5 méteresek a választékunkban található libanoni cédrusok.
#348   Oázis Kertészet   2005-05-12 19:54:19
Libanoni cédrus
Érdeklõdni szeretnék, van-e önöknél Libanoni cédrus csemete.
#347   Kováts Zoltán   2005-05-12 13:12:34
Érdeklõdés
A tulipán jellemzõen tavasszal virágzó hagymás növény, így a hagyma ültetése õsszel aktuális. Ennek ellenére érdemes volna elolvasni a hagyma zacskóján/dobozán lévõ "felhasználási utasítást"! Elképzelhetõ, hogy olyan fajtára tett szert, melyet tavaszi kiültetéssel ki lehet virágoztatni késõ nyáron, majd következõ évben tavasszal is. Ha a hagyma jól érzi magát és kellõképpen erõs, akkor kétszer is hoz virágot egy évben. A hagymákat (minden hagymát) hûvös, száraz, sötét helyen kell tartani ültetéséig.
#346   Oázis Kertészet   2005-05-11 18:42:52
Pinguicula
Kedves húsevõ-növény rajongó! Már legutóbbi kérdésénél (#289 2005-04-11 21:07:58) is megválaszoltuk, hogy a ragadozó növények (mivel viszonylag kis tételrõl, darabszámokról van szó) rendre úgynevezett "növény mix"-ben érkeznek, azaz egy termelõ összeállít egy dobozonként 4-5 fajtából és 25-30 darabból álló mixet és azt küldi be az árverésre. Sajnos így nincs módunk fajtákat, azokon belül méreteket vásárolni. Igyekszünk megoldást találni arra, hogy valóban minden igényt (így egy növény-gyûjtõ extra igényeit is) ki tudjunk elégíteni! Érdemes hozzánk gyakran ellátogatni, az 1-2 hetente érkezõ 25-30 db-os húsevõ-mixekben biztosan talál szakértõ szemmel is érdekes egyedeket...
#345   Oázis Kertészet   2005-05-11 18:32:56
Érdeklõdés
Tisztelt Cím ! Tanácsukat szeretném kérni. Hollandiából a múlt héten hoztam tulipánhagymákat. Érdeklõdnék, hogy még most el kell-e ültetni, vagy ráérek õsszel. Nem szeretném, ha tönkremennének. Ha õsszel kell elültetni, addig hogy kell tárolni. Segítségüket köszönöm. Farkasné Fülöp elvira
#344   Farkasné Fülöp Elvira   2005-05-11 10:25:12
...
Mi a frász van, hogy sehol sem lehet Pinguiculákat kapni??? Pedig volt, ne is tagadják! Pláne primuliflorát nem lehet látni sehol!!!! A hülye hibridekbõl elegem van már, de nagyon! Beszerezni nem tudnak? Üdv.!
#343   Vitkovics Ádám   2005-05-10 16:15:47
Gratulációk
Nagyon jól esett nekünk a két hozzászólás, köszönjük! Mi kollégák közt szoktuk is emlegetni, hogy a munkánk egyik legjobb része az ilyen hozzászólásokat, leveleket olvasni. A gyökereztetés: vízben oldott Incit gyökereztetõ hormonnal biztosan sikeres lesz a gyökereztetés. Törzsvásárlói kártya: amennyiben valaki egy-két hetente jár hozzánk, a kollégák biztosan megismerik. Kérjen a pénztáros kollégától egy törzsvásárlói kártya igénylõ-lapot. Az 50.000 Ft nem olyan "szigorú" szabály, ha letesz a pultra 10-12 db blokkot természetesen jogosult lesz a 7 %-os törzsvásárlói kártyára.
#342   Oázis Kertészet   2005-05-07 16:05:25
Gratulálok!
Egyetértek az elõttem szólóval!! Tegnap voltam egy másik kertészetben, de korántsem volt olyan megnyerõ, mint az Oázis!! Egyetlen dologot azért megemlítenék. Kb. hetente, 2 hetente biztosan megfordulok a kõbányai üzletben, magamat már rég törzsvásárlónak tekintem, az összes szobanövényemet, a tápokat, a földet, a rovarirtót, a cserepeket, a palántákat, szóval mindent ott vásároltam, de csak apránként és attól tartok, hogy sohase fog nekem összejönni 50ezer Ft-nyi blokk fél év alatt. Biztos, hogy ilyen magas összegért kell vásárolni ahhoz, hogy valaki igazi törzsvásárló lehessen? Nekem ez irreálisan soknak tûnik, ráadásul legutóbb nem is kaptam meg a blokkot (az ikea elõtti standon) és elfelejtettem szólni, hogy ne dobják el, mert gyûjtöm. :(
#341   Hold   2005-05-07 13:21:20
köszönet
Évek óta Önöknél vásárolom a szobanövényeimet. Honlapjukra azonban csak nem régiben találtam rá, és örülök, hogy van vendégkönyv. Igazán csak csupa jót tudok írni, és köszönöm, hogy ebben a drága világban, van még olyan hely, ahol az átlag ember is tud vásárolni. Amióta felfedeztem az Oázis Kertészetet, azóta szobanövényt máshol nem vásároltam. Miért tenném, amikor sok esetben 1/3 áron is hozzájuthatok gyönyörû növényekhez. Nagyon jónak tartom, hogy egyes virágzó növényeket elvirágzás után lényegesen olcsóbban lehet megvenni. És vannak leértékelt szobanövények is. Úgy másfél évvel ezelõtt vettem Önöknél egy értékcsökkent szobafenyõt. Az eladó azt mondta beteg a növény, azért olcsóbb. Mivel már nagyon rég óta szerettem volna szobafenyõt, gondoltam, egy próbát megér (pont azért, mert olcsó). Ez a növény ma csodálatosan szép, kétszer akkora, mint mikor vettem. Ezért is köszönet az Oázisnak. Aztán meg van úgy, hogy nem vásárolni indulok az Oázisba, csak megnyugodni abban a környezetben egy hosszú hét végén. A vége mindig az, hogy megint találok valami szépet és olcsót, így megveszem. Köszönet még egyszer További eredményes munkát kívánok! Egyéb észrevétel: a növénykatalógusban nagyon kevés kaktuszfajta van. Épp most gyökereztetek egy kaktuszt vízben, és kép alapján (merthogy nem tudom mi a neve), megnéztem volna a vele kapcsolatos tudnivalókat. Pl. azt szerettem volna tudni, hogy lehet vagy kell – e egyáltalán vízben gyökereztetni, vagy földbe dughatom anélkül is.
#340   Egy törzsvásárló   2005-05-07 10:10:05
virágkiválasztás
Az északi oldalon lévõ - feltehetõleg árnyékos - helyre Azáleát, Caméliát, Hortenziát vagy Rhododendront ültehetünk. Mind árnyéktûrõ és sokáig virágzó fajták. Egyetlen különösebb igényük a tõzeges föld. A mini örökzöldeket gyakorlatilag bármikor lehet ültetni, mivel ezeket a növényeket konténerben (cserépben) nevelik. A legkiválóbb ültetési idõszak természetesena tavasz majd az õsz (nem látjuk rögtön az eresményt) és a nyár (többet kell locsolgatni és a növényt is jobban igénybe veszi). Télen a fagyott földbe persze meg sem szabad próbálni.
#339   Oázis Kertészet   2005-05-06 20:24:27
virágkiválasztás
Tisztelt Kertészet! Ablakaim az északi oldalra nyílnak. Virágokat szeretnék ültetni a virágládákba. Kérem segítségüket,mely fajtákból válogassak.Másik kérdésem az lenne, hogy mini örökzöldet (tuja, fernyõ, erika) mikor érdemes kiültetnem. Köszönettel Szabóné
#338   Szabó Istvánné   2005-05-06 17:00:31
Halásztelek=Hajdúszoboszló?
Köszönjük a hibajelzést! Már rajta vagyunk az ügyön! A webmester bogózza a szálakat a Flash animáció és a html oldalak között...
#337   Oázis Kertészet   2005-05-06 12:30:42
Halásztelek=Hajdúszoboszló?
Amennyiben az áruházaik közt Pest megyére kattintunk, felkínálja telephelyüket Halásztelken. A halásztelki üzletre kattintva azonban Hajdúszoboszló jön elõ. Talán érdemes lenne kijavítani. Tisztelettel: Kovács András
#336   Kovács András   2005-05-06 09:04:29
Honlap
Kedves Kata! Már sokszor felmerült ez a kérdés a Vendégkönyvben és e-mailen is. Mivel kertészetünkben 6-700 féle növény és további 2500-3000 egyéb termék (kaspók, cserepek, tápoldatok, szerszámok, földek, dekorációs áruk, stb.) közül válogathatnak vásárlóink, elég nehézkes lenne megoldani, hogy minden termék fenn legyen a honlapon is. Arról nem is beszélve, hogy az egyes üzletek árukészletei és árai eltérhetnek egymástól. Nagyon sok esetben elõfordult, hogy valaki pontos felvilágosítást kért egy növényrõl vagy bármilyen termékrõl. Mi megadtuk a pontos árát, méretét, de mire az érdeklõdõ eljött hozzánk, az adott terméket valaki más megvette. Ezért van az, hogy a honlapon csak azoknak a termékeknek a leírásai találhatóak meg, melyeket mindig biztosan megtalálhatja bármelyik kertészetünkben. Ezért van az, hogy a "Termékeink" menüpont alatt tényleges választékunknak csupán töredékét találják meg. A látogató azzal megy a legtöbbre, ha hozzánk is ellátogat, s nem csak a honlapunkra. Bízunk benne, hogy nem fog csalódni!
#335   Oázis Kertészet   2005-05-06 00:51:45
Tisztelt Oázis Kertészet! Hiányolom weblapjukról a kapható növények listáját és az árlistát. Mindkettõ fontos lenne, ennek hiányában nem sokra megy a látogató a weblappal. Kérem, ha lehet, biztosítsák ezeket az információkat is. Üdvözlettel: Krasznai Kata
#334   Krasznai Kata   2005-05-06 00:35:45
banán fa
A banán (Musa) a természetben is hoz saját maga mellett "sarjakat", mellékhajtásokat. Természetes környezetében viszont senki sem próbálja meg azokat leválasztani. Az ilyen sarjak ugyanis nem az anyanövény utódai, hanem annak mellékhajtásai. A természetes szaporítás leginkább az anyanövény magjairól történik. Ennek ellenére nem kizárt, hogy egy ilyen mellékhajtás önállóan is életképes. A "szétválasztást" azért érzi meg a nagyobb növény mert ilyenkor sérül annak puha -gyakorlatilag amúgy is védtelen - törzse és elfertözödik.
#333   Oázis Kertészet   2005-05-05 18:06:12
banán fa
Van néhány szobai banánfám és állandóan új sarjakat hoz, van úgy hogy 4-5 kis banán is kibújik. A kérdésem az lenne, mikor tanácsos elválasztani a régi tõröl és hogyan ? Néhány kisérlet már történt a kis banánok leválasztására, de a nagy mindig megsínylette, az alsó levelei leszáradtak.
#332   Pócsik Sára   2005-05-05 15:27:32
viaszvirág/2
Nem valószínû, hogy idén még virágozna és talán az sem biztos, hogy az ágacska elég erõs lesz az önálló élethez. A virágzásindító tápoldat helyett inkább türelemre és egy kis szerencsére lesz szükség.
#331   Oázis Kertészet   2005-05-05 13:41:45
viaszvirág/2
:))) Értem, köszönöm. :) Egyébként ma elültettem a meglovasított orgona ágakat (nem volt idõm kimenni az Oázisba vásárolni :() az ajánlott gyökereztetõ porral. Remélem, sikerül. Gondolom, az idén már nem fog virágozni. Vagy elõfordulhat, ha locsolgatom virágzást elõsegítõ szerrel?
#330   Anna   2005-05-04 18:39:58
Juniperus Horizontalis
Kedves Márk! A Juniperus horizontalis "Blue Chip" (terülõ boróka "Blue Chip" fajtája) kerti növény. Lakásban, télikertben nem lehet tartani, vagy legalábbis nem sokáig. A nevében lévõ horizontalis szó utal terülõ mivoltára, azaz maximum 0,5-0,8 m magasra nõ meg, de akár 1,5-2 m széles is lehet. A Blue Chip fajta jellegzetessége a kékeszöld levélzet, melyet a növény földjénék tõzegesítésvel tovább fokozhatunk. Sok helyre lehet ültetni, akár szoliter növényként (magányosan) vagy nagyobb sziklakertbe.
#329   Oázis Kertészet   2005-05-04 15:16:39
viaszvirág
Az sp. rövidítés specias-t azaz fajt jelent (latin). Jelentheti még a következõket is: sûrûn porszívózni, spanyol, Svéd Parlament, Sao Paulo, sprint, South Park ... :)
#328   Oázis Kertészet   2005-05-04 15:08:10
viaszvirág
Hoya sp. Asclepiadaceae Mit jelent a közepén az az sp?
#327   Anna   2005-05-04 11:05:00
Juniperus Horizontalis
Tisztelt Kertészet! Juniperus Horizontalis (Blue Chip) növényrõl szeretnék információkat megtudni, többek között, hogy meddig lehet (ha lehet egyáltalán) szobában, télikertben nevelni. Gondozásáról sem találtam kielégítõ mennyiségû anyagot. Segítségüket megköszönve: Kereder Márk
#326   Kereder Márk   2005-05-04 10:18:07
vizi fukszia
A fuksziáknak álló- és csüngõ fajtái ismertek, futni (felfelé) biztosan nem fog. Félárnyékos, árnyékos helyre szabad ültetni. Érdemes kivenni a cserepébõl és balkonládába vagy akasztós kaspóba ültetni. Májustól októberig virágzik, de ehhez 2-3 naponta bõségesen meg kell locsolni.
#325   Oázis Kertészet   2005-05-03 13:21:04
vizi fukszia
Ilyen viragot kaptam, 12 darabot, cserepben. Szeretnem megtudni, a kertben arnyekos, vagy napos helyre ultessem? Kivegyem e oket a cserepbol? Bokros novekedesu, vagy futo disznoveny? Valaszat koszonom.
#324   Nagy Eva   2005-05-03 11:44:59
illatos muskátli
Létezik illatos muskátli, de tudomásunk szerint csak citrom illatú. Kertészetünkben jellemzõen a nem illatosat lehet kapni, alkalmanként elõfordul az illatos fajta is. Sajnos tudjuk mikor érkezik az illatos fajtából, ugyanis nálunk a futó, álló összes színe egy árban van és mi sem szoktunk fajtákat rendelni.
#323   Oázis Kertészet   2005-05-02 17:34:14
illatos muskátli
Azt szeretném megtudni lehet e a kertészetben illatos muskátlit kapni. Gyönyörû szépek csak a családom férfi tagja kibírhatatlanul büdösnek tartja õket. Azt olvastam létezik alma, rózsa és citrom ilatú is belõle.
#322   Edina   2005-05-02 13:43:52
Lapozás   1 | ... | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63
Próbálta már az Oázis sajátmárkás termékekeit?
Még sosem hallottam róluk!
Csak a földeket, tápoldatokat ismerem.
Én már láttam a fűmagot és a fenyőkérgeket is.
A fentieken kívül ismerem még a pakkos növényeket és a balkon zöldségeket is.
Olvasson bele Magyarország legnépszerűbb ingyenes kertészeti magazinjába! A legújabb számokat áruházainkban találja meg!
Termékeink termékcsoportokra, azon belül pedig altermékcsoportokra vannak osztva. Az altermékcsoportban a termékek névszerint, ABC sorrendben kerülnek kilistázásra.
 

Cserje mix

Hétféle fantasztikus cserje mostantól hatosával, olcsóbban!

Cserje mix 6-os pakkban

1896 Ft/6db


Eredeti ára: 2370 Ft/6db

[ bővebben ]

Válogassa össze!

Legújabb évelő mixünket Ön állíthatja össze!

Válasszon 6 db-ot a 335 Ft-os évelőkből, és már viheti is.*

Évelő mix 1590 Ft/6b

[ bővebben ]

Gyümölcsfák

A legnagyobb kínálatból választhat kertjébe ízletes termésű gyümölcsfákat!

Gyümölcsfák 1590 Ft-tól.

[ bővebben ]

Termékeink      Dísznövény lexikon      Vendégkönyv      Apróhirdetések      Állásajánlatok      Partnereink      Nagykereskedelem       Vállalati szolgáltatások
Cégismertető       Franchise       Impresszum       Társadalmi felelősségvállalás       Dokumentumok       Dísznövény kölcsönzés
Copyright 1992-2009 - Oázis Kertészet. Minden jog fenntartva.